April april din dumma sill jag e en jävla muminpastill!!!!!!!½½½

Nån som fallit i förudmjukelse idag? Inte jag direkt. Nästan bara. De gick inte så lyckat när vår klass sku lura vår biologilärare som f.ö. alla ogillar att joel hade trilla ner från ett träd å lå i sjukstugan. För de första brydd sig lärarinnan ba om nå giftiga svampar å lyssna int på va vi sa. Sen så satt ju Nettan å skratta hela tin å de hörde väl inte till kan jag tro...
Sen stack joel in huvvu för att de to så lång tid å cå gick hela skämtet åt helvette. Annars va ja till tandläkaren med 6 andra elever i klassen idag. Ja fick inte ens nå jävla bananlack. De e ju gott!!! Nätt å jämt så ja missade dramatimmen, den enda timme som man ser fram emot...
Resten av skolan var inte så kul. Biologi i 2 timmar e inte så spännande om ja säger så...

Efter skolan va ja till stan med simon å yasin. Yasin skulle såklart till dillens baksida för att hitta något kul. Han hitta nån jävla kälke som han skulle ha. Då kom en ur dillens personal!!!! Asså fyfan va läskigt de typ ringda polisen eller nått å trodde att han hade snott den!!! Fyfan ja å simonp kuta för brinnande livet åt ett annat håll å yasin vet jag inte vad som hände med...

Nä lite skoj måst man väl ha nu när det är första april så ja hoppas ni förstod att allt här ovanför om "efter skolan" inte e sant. heh Aprill Aprill!!! Nä så här gick de till:

Yasin va över huvvu taget inte med han va till sjukhuset eller nått( nej, han hade inte ramlat ner från ett träd) så ba simon å jag va deltagande i turen till stan. Va till bibban såklart där simon lämna tillbakas några av sina miljoner gitarrböcker.
Sen vavi till hesburger där vi åt å hade en lång invecklad diskussion om tivolin, resor och danskar. Viktig info: ÄT INTE DANSK VARMKORV Å ÅK INTE KÄRLEKSTUNNELN MED 4 PERS I SAMMA BÅT!!!

Jaja sen när jag kom hem va ja lite på datorn sen skulle jag på träning som för en gångs skull var ganska kul!!! Sen upptäckte vi glassbilen när vi skulle skjjutssa hem adde. mums ja älskar glass!!! Beror inte på vikken smak ba de e glass!!!

Jaja sen to ja en välförtjänt dusch å nu sitter jag här.

 Ses imorron(tror jag) å ha en bra April månad!  ///Fred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0